Noutăți

În secțiunea „Noutăți” veți găsi informații despre: campaniile PetrOmbudsman, prezenţa şi lansarea Departamentului în diferite locaţii Petrom, precum şi alte informaţii utile.

În pas cu tehnologia – Aplicația PetrOmbudsman pentru stațiile de carburant

Începând cu data de 1 septembrie 2017, Departamentul PetrOmbudsman a lansat un proiect pilot prin care dealerii și angajații din 30 de stații de carburant din Bucuresti, atât Petrom cât și OMV pot contacta serviciile departamentului nostru prin intermediul unei aplicații instalate pe telefoanele mobile.

Pentru că soluţiile IT ne ajută să eficientizăm timpul pe care îl alocăm diverselor activităţi, ne-am gândit la o modalitate care să permită extinderea serviciilor PetrOmbudsman pentru staţii de o manieră mult mai rapidă. În urma discuţiilor cu OPM, am început să punem în aplicare acest proiect pilot, care să ofere dealerilor și angajaţilor din staţii, posibilitatea de a accesa serviciile PetrOmbudsman prin intermediul telefonului mobil, oricând, din orice locație și la orice oră, printr-o simpla apăsare de buton.

Atunci când un angajat ne cere ajutorul, vom lua legătura cu acesta şi, în funcţie de situaţie, ne vom deplasa la faţa locului dacă este vorba despre o problemă mai complexă sau vom oferi informaţia solicitată direct prin telefon sau email dacă este vorba despre ceva punctual. Contactul cu vizitatorii este unul dintre principiile de bază în activitatea noastră şi este acel element care construieşte încrederea în oameni. Acest proiect oferă o oportunitate complementară de comunicare cu departamentul PetrOmbudsman şi reprezintă o soluţie tehnică la o problemă de logistică.

Astfel, PetrOmbudsman este din nou pionier și este în pas cu tendința companiei de digitizare.

Înapoi